Browsing by Author "วรรษิดา บุญญาณเมธาพร"
Now showing items 1-4 of 4
-
A MODEL OF LANNA BOUTIQUE SMALL HOTEL'S SERVICE QUALITY, CUSTOMER SATISFACTION AND PERCIEVED VALUE INFLUENCING BEHAVIORAL INTENTION, A CASE STUDY OF CHIANG-MAI, THAILAND
Nutthaporn Wongprateep; ณัฐฐาพร วงศ์ประทีป; Watsida Boonyanmethaporn; วรรษิดา บุญญาณเมธาพร; National Institute of Development Administration. The Graduate School of Tourism Management; Watsida Boonyanmethaporn; วรรษิดา บุญญาณเมธาพร (National Institute of Development Administration, 12/8/2022)
The service quality model of a small boutique hotel in Lanna style: a case study of Chiang Mai province. The purpose of the dissertation is to study and analyze the confirmatory factor analysis components of service quality that affect the perceived value, customer satisfaction, and behavioral intent. To test the structural equation model of the service quality factor of a small boutique hotel in Lanna style affects behavioral intentions. To suggest the service quality model of a small boutique hotel in Lanna style. The quantitative method was ... -
STRATEGIC MARKETING PROMOTION FOR THE EXPERIENTIAL THAI LOCAL FOOD FESTIVAL DEVELOPMENT: A CASE STUDY OF PHUKET, THAILAND
Kittiya Keadplang; กิตติยา เกิดปลั่ง; Watsida Boonyanmethaporn; วรรษิดา บุญญาณเมธาพร; National Institute of Development Administration. The Graduate School of Tourism Management; Watsida Boonyanmethaporn; วรรษิดา บุญญาณเมธาพร (National Institute of Development Administration, 12/8/2022)
This research has the purpose to 1) examine local food festival market segmentation of tourists to local food festival in Phuket, Thailand, 2) investigate the underlying factors of perceived value and experience economy of tourists in a local food festival in Phuket, Thailand, and 3) examine the positive influences of perceived value, experience economy on behavior intention and tourist’s loyalty for the tourists in local food festival in Phuket, Thailand. This research uses mixed-methods research. First, the research used a quantitative research ... -
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการรับรู้นวัตกรรมทางการตลาดและพฤติกรรมการตั้งใจซื้อของผู้โดยสารชาวไทยที่ใช้บริการสายการบินภายในประเทศในท่าอากาศยานเมืองรอง
ณัฐชนก พงศ์สุทธิยากร; วรรษิดา บุญญาณเมธาพร (สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์, 2020)
การวิจัยเรื่องนี้มีวัตถุประสงค์ 1) เพื่อประเมินการรับรู้ของผู้โดยสารชาวไทยที่มีต่อนวัตกรรมทางการตลาดของสายการบินภายในประเทศที่ให้บริการในท่าอากาศยานเมืองรอง 2) เพื่อศึกษาองค์ประกอบของปัจจัยการเลือกใช้บริการและการรับรู้นวัตกรรมทางการตลาดสายการบินของผู้โดยสารชาวไทยที่ใช้บริการสายการบินภายในประเทศที่ให้บริการในท่าอากาศยานเมืองรอง 3) เพื่อศึกษาอิทธิพลของปัจจัยการเลือกใช้บริการสายการบินที่มีต่อการรับรู้นวัตกรรมทางการตลาดสายการบินของผู้โดยสารชาวไทยที่ใช้บริการสายการบินภายในประเทศที่ให้บริการในท่าอากาศยานเมืองรอง 4) เพื่อศึกษาอิทธิพลของปัจจัยการเลือกใ ... -
แนวทางการจัดการท่องเที่ยวเชิงศาสนาสำหรับนักท่องเที่ยวชาวไทยในพุทธมณฑล ประจำจังหวัดสุพรรณบุรี
อัยยรัช อาภาศิลป์; วรรษิดา บุญญาณเมธาพร (สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์, 2020)
วิทยานิพนธ์นี้มุ่งศึกษาแนวทางการจัดการการท่องเที่ยวเชิงศาสนาสำหรับนักท่องเที่ยวชาวไทย ในพุทธมณฑลประจำจังหวัดสุพรรณบุรี โดยมีวัตถุประสงค์คือ 1) เพื่อศึกษาระดับความคิดเห็นของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มีต่อการจัดกิจกรรมการท่องเที่ยว การจัดการเชิงพื้นที่ และการจัดการการท่องเที่ยว ในพุทธมณฑลประจำจังหวัดสุพรรณบุรี 2) เพื่อวิเคราะห์องค์ประกอบเชิงยืนยันของการจัดกิจกรรมการท่องเที่ยว การจัดการเชิงพื้นที่ และการจัดการการท่องเที่ยวในพุทธมณฑลประจำจังหวัดสุพรรณบุรี 3) เพื่อวิเคราะห์สมการโครงสร้างของโมเดลการจัดการการท่องเที่ยวเชิงศาสนาของนักท่องเที่ยวชาวไทยที่มาท ...