Browsing คณะนิเทศศาสตร์และนวัตกรรมการจัดการ by Subject "ความรับผิดชอบต่อสังคม"
Now showing items 1-2 of 2
-
Structural equation model of corporate social responsibility innovation, corporate image and corporate reputation towards corporate social responsibility innovation adoption among generation Y
(National Institute of Development Administration, 2018);
This research on Structural Equation Model of Corporate Social Responsibility Innovation, Corporate Image and Corporate Reputation towards Corporate Social Responsibility Innovation Adoption among Generation Y aims to (1) examine the social issues and the attributes of innovation in CSR innovation of three organizations; Charoen Pokphand Foods Public Co, Ltd., Siam Cement Group Public Co, Ltd. and PTT Public Co, Ltd. and (2) test the Structural Equation Model of CSR innovation, corporate image and corporate reputation towards CSR innovation ... -
ปัจจัยแห่งความสาเร็จของกลยุทธ์การสื่อสารด้าน กิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคม (CSR) ของ บริษัท ซีพี ออลล์ จากัด (มหาชน
(สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์, 2014);
การวิจัยครั้งนี้มีวัตถุประสงค์ในการศึกษาดังนี้ 1) เพื่อศึกษากลยุทธ์การสื่อสารด้านกิจกรรม CSR ของบริษัท ซีพี ออลล์ จากัด (มหาชน) 2) เพื่อศึกษาสื่อด้านกิจกรรม CSR ของบริษัท ซีพี ออลล์ จากัด (มหาชน) และ 3) เพื่อศึกษาปัจจัยที่ส่งผลต่อความสาเร็จในการสื่อสารด้านกิจกรรม CSR ของบริษัท ซีพี ออลล์ จากัด (มหาชน) ศึกษาโดยใช้วิธีเก็บรวบรวมข้อมูลจากการสัมภาษณ์ แบบเจาะลึก (In-depth Interview)จากผู้บริหารระดับสูง และบุคลากรที่รับผิดชอบด้านการส่งเสริม กิจกรรมเพื่อสังคม และฝ่ ายประชาสัมพันธ์องค์กรของบริษัทซีพีออลล์ จา กัด (มหาชน)โดยใช้แนว คา ถามแบบไม่มีโครงสร้าง ...