• English
    • ไทย
  • English 
    • English
    • ไทย
  • Login
Search 
  •   Wisdom Repository Home
  • คณะและวิทยาลัย
  • คณะนิเทศศาสตร์และนวัตกรรมการจัดการ
  • Search
  •   Wisdom Repository Home
  • คณะและวิทยาลัย
  • คณะนิเทศศาสตร์และนวัตกรรมการจัดการ
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of Wisdom RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Submit DateResource TypesThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Submit DateResource Types

My Account

Login

Discover

Author
Lalita Puangmaha (1)
SubjectCommunication in marketing (1)Customer loyalty (1)
e-Thesis (1)
Electronic commerce (1)Loyalty (1)Marketing communications (1)Structural equation modeling (1)... View MoreDate Issued
2017 (1)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

The causal model of factors affecting Thai customer loyalty towards e-commerce business 

Lalita Puangmaha; Patchanee Cheyjunya (National Institute of Development Administration, 2017)
This research utilizes the mixed method research with the objectives to develop and to examine the consistency between the causal model of factors affecting Thai customers loyalty towards e-commerce business and the empirical ...
Copyright © National Institute of Development Administration | สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Library and Education Service Center | สำนักบริการการศึกษาและบรรณสาร
Email: NIDAWR@nida.ac.th    Chat: Facebook Messenger    Facebook: NIDAWisdomRepository
 

 

Copyright © National Institute of Development Administration | สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์
Library and Education Service Center | สำนักบริการการศึกษาและบรรณสาร
Email: NIDAWR@nida.ac.th    Chat: Facebook Messenger    Facebook: NIDAWisdomRepository
 

 

‹›×