Marketing strategies for building brand for international airlines at Suvarnabhumi airport, Thailand
by Petumpai Taraga
Title: | Marketing strategies for building brand for international airlines at Suvarnabhumi airport, Thailand |
Author(s): | Petumpai Taraga |
Advisor: | Therdchai Choibamroong |
Degree name: | Doctor of Philosophy |
Degree level: | Doctoral |
Degree discipline: | Integrated Tourism Management |
Degree department: | The Graduate School of Tourism Management |
Degree grantor: | National Institute of Development Administration |
Issued date: | 2016 |
Digital Object Identifier (DOI): | 10.14457/NIDA.the.2016.43 |
Publisher: | National Institute of Development Administration |
Abstract: |
The research of this study is aimed at: 1) study the brand awareness of the
customer (International airlines) of Suvanabhumi airport. Namely Full Service
Airlines, Cargo Airlines and Charter Airlines; 2) study the brand perception of the
airlines (Pre and Post) and 3) provide recommendations for marketing strategies for
brand building of Suvarnabhumi Airport. |
Description: |
Thesis (Ph.D. (Integrated Tourism Management))--National Institute of Development Administration, 2016 |
Subject(s): | Marketing strategy
Branding (Marketing) -- Case studies Suvarnabhumi airport |
Resource type: | Dissertation |
Extent: | 416 leaves |
Type: | Text |
File type: | application/pdf |
Language: | eng |
Rights: | This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. |
URI: | https://repository.nida.ac.th/handle/662723737/5357 |
Files in this item (CONTENT) |
|
View ทรัพยากรสารสนเทศทั้งหมดในคลังปัญญา ใช้เพื่อประโยชน์ทางการเรียนการสอนและการค้นคว้าเท่านั้น และต้องมีการอ้างอิงแหล่งที่มาทุกครั้งที่นำไปใช้ ห้ามดัดแปลงเนื้อหา และทำสำเนาต่อ รวมถึงไม่ให้อนุญาตนำไปใช้ประโยชน์เพื่อการค้า ไม่ว่ากรณีใด ๆ ทั้งสิ้น
|
This item appears in the following Collection(s) |
|
|