Patients' perception of quality hospital services : a study in four hospitals located in Metropolitan Bangkok
by Charuwan Tadadej
Title: | Patients' perception of quality hospital services : a study in four hospitals located in Metropolitan Bangkok |
Author(s): | Charuwan Tadadej |
Advisor: | Voradej Chandarasorn, chairperson |
Degree name: | Doctor of Philosophy |
Degree level: | Doctoral |
Degree discipline: | Development Administration |
Degree department: | School of Public Administration |
Degree grantor: | National Institute of Development Administration |
Issued date: | 2000 |
Publisher: | National Institute of Development Administration |
Description: |
Methodology: Peason's product moment correlation coefficient |
Subject(s): | Hospitals -- Thailand -- Bangkok -- Administration
Health service administration -- Thailand -- Bangkok Hospitals -- Admission and discharge -- Thailand -- Bangkok Hospitals -- Environmental services -- Thailand -- Bangkok Hospitals -- Food service -- Thailand -- Bangkok Hospitals -- Thailand -- Bangkok -- Staff |
Resource type: | Dissertation |
Extent: | xiv, 280 leaves ; 30 cm. |
Type: | Text |
File type: | application/pdf |
Language: | eng |
Rights: | This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. |
URI: | http://repository.nida.ac.th/handle/662723737/836 |
Files in this item (EXCERPT) |
|
View ทรัพยากรสารสนเทศทั้งหมดในคลังปัญญา ใช้เพื่อประโยชน์ทางการเรียนการสอนและการค้นคว้าเท่านั้น และต้องมีการอ้างอิงแหล่งที่มาทุกครั้งที่นำไปใช้ ห้ามดัดแปลงเนื้อหา และทำสำเนาต่อ รวมถึงไม่ให้อนุญาตนำไปใช้ประโยชน์เพื่อการค้า ไม่ว่ากรณีใด ๆ ทั้งสิ้น
|
Files in this item (CONTENT) |
|
View ทรัพยากรสารสนเทศทั้งหมดในคลังปัญญา ใช้เพื่อประโยชน์ทางการเรียนการสอนและการค้นคว้าเท่านั้น และต้องมีการอ้างอิงแหล่งที่มาทุกครั้งที่นำไปใช้ ห้ามดัดแปลงเนื้อหา และทำสำเนาต่อ รวมถึงไม่ให้อนุญาตนำไปใช้ประโยชน์เพื่อการค้า ไม่ว่ากรณีใด ๆ ทั้งสิ้น
|
This item appears in the following Collection(s) |
|
|