The factors explaining user's attitudes toward internet advertising in social media: a cross-cultural comparative study between Chinese users and Thai users
by Cai, Juanjuan
Title: | The factors explaining user's attitudes toward internet advertising in social media: a cross-cultural comparative study between Chinese users and Thai users |
Author(s): | Cai, Juanjuan |
Advisor: | Peerayuth Charoensukmongkol |
Degree name: | Master of Management |
Degree level: | Master's |
Degree department: | International College |
Degree grantor: | National Institute of Development Administration |
Issued date: | 2016 |
Publisher: | National Institute of Development Administration |
Abstract: |
- |
Description: |
Thesis (M.M.)--National Institute of Development Administration |
Subject(s): | Internet marketing
Social media Internet advertising |
Resource type: | Thesis |
Extent: | 51 leaves |
Type: | Text |
File type: | application/pdf |
Language: | eng |
Rights: | This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. |
URI: | https://repository.nida.ac.th/handle/662723737/5279 |
Files in this item (CONTENT) |
|
View ทรัพยากรสารสนเทศทั้งหมดในคลังปัญญา ใช้เพื่อประโยชน์ทางการเรียนการสอนและการค้นคว้าเท่านั้น และต้องมีการอ้างอิงแหล่งที่มาทุกครั้งที่นำไปใช้ ห้ามดัดแปลงเนื้อหา และทำสำเนาต่อ รวมถึงไม่ให้อนุญาตนำไปใช้ประโยชน์เพื่อการค้า ไม่ว่ากรณีใด ๆ ทั้งสิ้น
|
This item appears in the following Collection(s) |
|
|