Sustainable tourist destination brand image assessment case study of Mae Kam Pong community
by Nattawut Wita
ชื่อเรื่อง: | Sustainable tourist destination brand image assessment case study of Mae Kam Pong community |
ผู้แต่ง: | Nattawut Wita |
ผู้ควบคุมงานวิจัย: | Suwaree Namwong |
ชื่อปริญญา: | Doctor of Philosophy |
ระดับปริญญา: | Doctoral |
สาขาวิชา: | Integrated Tourism Management |
คณะ/หน่วยงาน: | Graduate School of Tourism Management |
หน่วยงานที่ประสาทปริญญา: | National Institute of Development Administration |
วันที่เผยแพร่: | 2560 |
ตัวระบุวัตถุจิจิทัล (ดีโอไอ): | 10.14457/NIDA.the.2017.16 |
หน่วยงานที่เผยแพร่: | National Institute of Development Administration |
บทคัดย่อ/เนื้อเรื่องย่อ: |
This study examines the relationship between attributes-holistic uniqueness:
slow tourism, psychology: emotion and sustainable image in the context of
community-based tourism. An image of tourism brand at present plays important roles
in the construction of tourist attraction. An image of tourism brand is a marketing
strategy which can make tourist attractions be successful. In the past, a study on an
image of tourism brand put the importance on brand image as most viewed by
tourists. The image measuring of community-based tourism at the local level can lead
to sustainability. |
รายละเอียดเพิ่มเติม: |
Thesis (Ph.D. (Integrated Tourism Management))--National Institute of Development Administration, 2017 |
หัวเรื่องมาตรฐาน: | Tourist
Brand image |
คำสำคัญ: | tourism destination |
ประเภททรัพยากร: | Dissertation |
ความยาว: | 273 leaves |
ชนิดของสื่อ: | Text |
รูปแบบแฟ้มข้อมูล: | application/pdf |
ภาษา: | eng |
สิทธิในการใช้งาน: | This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License. |
URI: | https://repository.nida.ac.th/handle/662723737/6018 |
แฟ้มในรายการข้อมูลนี้ (CONTENT) |
|
ดู ทรัพยากรสารสนเทศทั้งหมดในคลังปัญญา ใช้เพื่อประโยชน์ทางการเรียนการสอนและการค้นคว้าเท่านั้น และต้องมีการอ้างอิงแหล่งที่มาทุกครั้งที่นำไปใช้ ห้ามดัดแปลงเนื้อหา และทำสำเนาต่อ รวมถึงไม่ให้อนุญาตนำไปใช้ประโยชน์เพื่อการค้า ไม่ว่ากรณีใด ๆ ทั้งสิ้น
|
This item appears in the following Collection(s) |
|
|