The analysis of the community O2O (online to offline) operation model in Nanjing
by Jing, Wei.
Title: | The analysis of the community O2O (online to offline) operation model in Nanjing |
Other title(s): | The analysis of the community O2O (online to offline) operation model in Nanjing |
Author(s): | Jing, Wei. |
Advisor: | Li, Renliang |
Degree name: | ปรัชญาดุษฎีบัณฑิต |
Degree level: | Doctoral |
Degree department: | วิทยาลัยนานาชาติ |
Degree grantor: | สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ |
Issued date: | 2017 |
Publisher: | สถาบันบัณพิตพัฒนบริหารศาสตร์ |
Abstract: |
With the popularity of Mobile Internet and E-commerce, the so-called O2O
means the “last kilogram” the last kilometers delivery of products or services by
integrating online and offline resources. Its core is to build a platform linking
consumers and merchants or door-to-door services with community living scenes as
its focus. It’s true that O2O has developed into a phase in-depth, which has greatly
met the increasing demands of consumers’ “laziness” and stimulated the growth of
consumption. As a result, it has been a hotspot to have an in-depth study on the
business model and future development of community O2O based on the demands of
consumers in the market. |
Subject(s): | The Analysis of the Community |
Keyword(s): | the O2O operation |
Resource type: | ดุษฎีนิพนธ์ |
Extent: | 142 leaves |
Type: | Text |
File type: | application/pdf |
Language: | eng |
Rights: | ผลงานนี้เผยแพร่ภายใต้ลิขสิทธิ์ของสถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ |
Rights holder(s): | สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ |
URI: | https://repository.nida.ac.th/handle/662723737/5897 |
Files in this item (CONTENT) |
|
View ทรัพยากรสารสนเทศทั้งหมดในคลังปัญญา ใช้เพื่อประโยชน์ทางการเรียนการสอนและการค้นคว้าเท่านั้น และต้องมีการอ้างอิงแหล่งที่มาทุกครั้งที่นำไปใช้ ห้ามดัดแปลงเนื้อหา และทำสำเนาต่อ รวมถึงไม่ให้อนุญาตนำไปใช้ประโยชน์เพื่อการค้า ไม่ว่ากรณีใด ๆ ทั้งสิ้น
|
This item appears in the following Collection(s) |
|
|